Wykładowcy 31 Kongresu LNE & spa - sesje biznes i prawo

 

      

 

  Merchandising, czyli jak produkty detaliczne same się sprzedają

Zobacz jak prawidłowa ekspozycja produktów efektywnie wpływa na samoistne zwiększenie zakupów nawet o 70%! Poznaj merchandising, podstawową metodę wystawiania produktów, która ma na celu zwrócenie uwagi na oferowane kosmetyki i skłonienie klientów do ich kupowania.

   Dorota Kornaszewska

dyrektor zarządzający firmy Top-Beauty; przez wiele lat pracowała w L’Oreal Polska jako szef działu szkoleń produktów luksusowych i zajmowała się takimi markami jak: Lancome, Helena Rubinstein, Armani; była dyrektorem sprzedaży dermokosmetycznej marki La Roche-Posay. Ceniony trener i wykładowca.

 

 Kompetencje managerskie właściciela spa i ich wpływ na komfort oraz efekt pracy personelu

Nowoczesne gabinety i ośrodki spa & wellness w Polsce przechodzą zmianę mentalnościową w obszarze zasad rozwoju. Wciąż wielu właścicieli uważa, że dobra oferta zabiegów i marketing wystarczy. Okazuje się jednak, że to za mało. Kluczem do sukcesu są kompetencje managerów i ich wpływ na postawy pracowników. Podczas praktycznego wykładu zademonstrujemy najnowsze trendy w zakresie kierunków rozwoju kompetencji managera:
• Jak rekrutować personel, aby wyłowić „perełki” sprzedaży?
• Co z wynagrodzeniem pracownika: stała pensja czy prowizja?
• Jak motywować pracownika, odnosząc się do źródeł jego motywacji?
• Jak rozwijać umiejętności pracownika i zmieniać postawy (monitoring pracy, udzielanie informacji zwrotnej, coaching pracownika)?

   Robert Milczarek

trener biznesu, coach, ekspert z zakresu technik sprzedaży i komunikacji, prowadzi specjalistyczne szkolenia dla branży beauty & spa.

 

  E-marketing w branży kosmetycznej

Celowość prowadzenia internetowych kampanii, nawet kiedy obszarem działania firmy jest wyłącznie stacjonarny salon, rozumie dzisiaj każdy. W końcu strona internetowa firmy stała się dzisiaj już nie tylko dopełnieniem wizytówki, czy pozycją traktowaną wymiennie z popularnym katalogiem firm. Potrzeba wejścia w rynek internetowy wiąże się z potrzebą konkurowania, także na rynkach lokalnych. Czego nie ma w Google, tego nie ma w ogóle – da się słyszeć na niektórych prelekcjach. Trzy porady, trzy proste tricki, aby w pełni skorzystać z potencjału internetu i wzmocnić swoją sprzedaż oraz markę.

   Mariusz Wesołowski

Doświadczenie zdobywał w Grupie Allegro. Pracował z takimi markami, jak: Onet, Agora czy EduInvest. Pasjonat e-commerce. Współautor bestsellerowej „Biblii e-biznesu” nagrodzonej przez Dziennik Gazetê Prawną „Economicusem 2014” oraz kilku innych pozycji z pogranicza historii i kulturoznawstwa. Obecnie zaangażowany w projekt raben-ecommerce.com w Grupie Raben.

 

 Nowe, pełne ubezpieczenie OC dla gabinetów

Wykonujesz zabiegi mezoterapii, mikrodermabrazji, elektrokoagulacji, korzystasz z lasera nieablacyjnego? A może masz w ofercie makijaż permanentny? O tym, że każda kosmetyczka i kosmetolog musi posiadać OC już wiemy. Co jednak powinna obejmować polisa, żeby gabinet mógł bezpiecznie pracować i zapewnić maksymalny komfort klientowi, sobie, zatrudnianym pracownikom i twojemu biznesowi? Co oferuje nam długo oczekiwana oferta OC dostępna na rynku od stycznia 2015? Jeżeli zależy Ci na bezpieczeństwie Twoim i Twoich klientów to musisz być na tym wykładzie.

  Grzegorz Maciaszek

dyrektor zarządzający firmy Medlegalis specjalizującej się w ochronie prawnej zawodów medycznych i współpracującej od kilku lat z branża kosmetologiczną. Autor eksperckich publikacji, konsultant i wykładowca.